به جوانانی که گفته می شود باید قرنطینه را انجام دهند ، باید اطلاعات تلفن همراه و بازی رایگان به آنها ارائه شود

مشاوران علمی دولت آمریکا  پیشنهاد داده اند که به جوانانی که به دلیل ویروس کرونا جدا شده اند ، باید داده تلفن همراه ، خدمات پخش جریانی و بازی رایگان ارائه شود.


گروه مشاوران علمی برای مواقع اضطراری (SAGE) اعلام کرد که رعایت محدودیت های COVID-19 در بین افراد 18 تا 29 ساله در مقایسه با گروه های سنی بالاتر "به دلیل" عدم اعتماد به دولت "بسیار" کم و کاهش یافته ".


  این پیشنهاد در مقاله ای تحت عنوان "افزایش پایبندی به رفتارهای پیشگیرانه COVID-19 در میان جوانان" گنجانده شده است ، که در 22 اکتبر توسط SAGE مورد بررسی قرار گرفت و برای اولین بار در روز جمعه منتشر شد.


در این مقاله ، متخصصان علمی گفتند که داده ها حاکی از آن است که جوانان "ممکن است انگیزه زیادی برای پایبندی به" محدودیت های COVID-19 "داشته باشند ، اما این امر به دلیل عدم اعتماد به دولت و عدم اطلاعات روشن تضعیف می شود.



تبلیغات

آنها هشدار می دهند که ارتباطاتی که "صریحاً جوانان را هدف قرار می دهند ، خطر تعریف آنها را به عنوان مشکل و در نتیجه بیگانگی آنها" به وجود می آورند.



SAGE می گوید: "سخنگویان باید از جوانان به خاطر فداکاری ها و کمک هایشان تشکر کنند."

این گروه "مداخلات عملی" مانند الزام دانشگاهها برای تغییر فوری به آموزش از راه دور و توزیع پوشش صورت رایگان در مدارس را توصیه می کند.


SAGE همچنین می گوید که ارتباطات با هدف هدف قرار دادن جوانان باید توسط "منابع معتبر و غیر دولتی" ، از جمله "خیریه ها ، افراد مشهور ، باشگاه های ورزشی ، [و] مارک های تجاری" انجام شود.


این کارشناسان افزودند که پیام ها باید "اطلاعات دقیق در مورد پیامدهای کوتاه مدت و بلند مدت" ویروس کرونا مانند "COVID طولانی مدت" و "خطرات آن برای عزیزان" داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد