گریتینگ فایبرگلاس

وقتی حرف از گریتینگ فایبر گلس میشه دوباره تفکیکش میکنیم اول گریتینگ چیه و فایبر گلاس چیه که در ادامه میبینیم

  فایبر گلاس  از الیاف شیشه با مواد پلیمری است که از پشم شیشه به عنوان مادهٔ تقویت کننده و از مواد پلیمری به عنوان مواد زمینه استفاده می‌شود.

در ساخت مخازن بکار می‌رود. انواع رزین‌ها در ساخت مخازن فایبرگلاس عبارتند از: پلی استر، وینیل استر، اپوکسی می‌باشد. پلی استرها ضعیف در برابر خوردگی بوده و وِنیل استر مقاومت خوب در برابر خوردگی داشته و اپوکسی مقاوم در برابر خوردگی و دما می‌باشد. چگالی فایبر گلاس در حدود ۱۸۵۰–۲۰۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب است.

گریتینگ فایبرگلاس گاهی لازم می شود بنا بر نیازهایی همچون وجود اسید و بخارات اسیدی، بارهای زیاد و ضربه ای، امکان آتش سوزی در محل کار، عایق بودن در مقابل جریان الکتریسیته، سبک تر بودن، استانداردهای مخصوص همچون استاندارد یورو4 و… باید از نوع فایبرگلاس (ساخته شده با مواد کامپوزیتی) استفاده کرد.

 این نوع گریتینگ توسط الیاف کامپوزیت به صورت چندلایه ساخته شده و در مقابل بارهای ضربه ای بسیار مقاوم می باشد. همچنین به علت سبک بودن وزن، در سازه های بسیار سنگین، کاربرد بهتری دارد.

نحوه ساخت به صورت پنل استاندارد با ابعاد 122*366 سانتی‌متر بوده و مشتریان بنا بر نقشه های سازه و دهانه های بارگذاری، پنل استاندارد را به راحتی و توسط یک صفحه سنگ، برشکاری می کنند.

گریتینگ فایبرگلاس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد