توئیتر حساب مشاور سابق ترامپ ، استیو بانون را بست

استیو بانون ، استراتژیست ارشد سابق دونالد ترامپ ، پس از وی خواستار سربریدن دکتر آنتونی فاوسی و مدیر اف بی آی ، کریستوفر ورای ، از توئیتر منع شد.


این اقدام در حالی صورت می گیرد که طرفداران دونالد ترامپ - برخی از آنها مسلح به اسلحه و اسلحه های دستی - پس از ادعای بی اساس رئیس جمهور مبنی بر ربودن رای از وی ، به مراکز شمارش آرا election انتخابات منتقل شدند.



  آقای بانون ، که پس از اعتراف به بی گناهی در اتهامات کلاهبرداری و پولشویی ، در حال حاضر با قرار وثیقه است ، اظهارات خود را در طی یک نمایش آنلاین بیان کرد که در آن وی از این افراد انتقاد کرد که چرا از رئیس جمهور حمایت کافی نکردند.


دکتر فاوسی ، که رئیس انستیتوی ملی آلرژی و بیماری های عفونی ایالات متحده است ، هشدار داد که استراتژی دولت ایالات متحده برای مقابله با COVID-19 نیاز به "تغییر ناگهانی" دارد.



تبلیغات

بانون قبلاً آقای Wray را به دلیل ادعای عدم موفقیت در تحقیق در مورد یک هارد دیسک که گفته می شود متعلق به هانتر بایدن ، پسر جو بایدن است ، مورد انتقاد قرار داد ، که در شرایط "بسیار مشکوک" محتوای آن به نیویورک پست فاش شد.



آقای بانون پس از درخواست نخست از کار اخراج دکتر فاوسی و آقای وری افزود: "من واقعاً دوست دارم به دوران قدیم تودور انگلیس برگردم. سر آنها را روی پیک ها قرار می دادم.

"من آنها را در دو گوشه کاخ سفید قرار می دادم تا هشدار به بورکراتهای فدرال بدهم. شما یا با برنامه کنار می آیید یا از بین رفته اید."


مکالمه با میزبان همکارش ، جک مکی ، در ادامه با ماکسی ادامه داد: "همین دیروز سالگرد به دار آویختن دو توری در فیلادلفیا بود.


"این تجار کوکر بودند که اگر می خواهید با انگلیس در حالی که فیلادلفیا را اشغال می کردند زندگی کرده بودند. این افراد را به دار آویختند. این همان کاری بود که ما با خائنان انجام می دادیم."


بانون پاسخ داد: "اینگونه شما انقلاب را پیروز شدید. هیچ کس نمی خواهد در مورد آن صحبت کند. انقلاب نوعی مهمانی باغی نبود ، درست است؟ این یک جنگ داخلی بود. این یک جنگ داخلی بود."


پس از این نظرات ، توییتر حساب اتاق جنگ استیو بانون را برای همیشه ممنوع کرد ، در حالی که یوتیوب و فیس بوک نیز ویدیو را حذف کردند ، همه گفتند که این سیاست های آنها در مورد ایجاد خشونت را نقض می کند.


سخنگوی آقای بانون گفت که آقای بانون "خواستار خشونت از هر نوع نبوده ، و نخواهد بود و هرگز نبوده است" ، و افزود که "تفسیر وی به روشنی استعاره منظور شده است".

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد