گریتینگ فلزی

 برای اینکه بدانیم گریتینگ  چیست و فلز چیست با ما همراه باشید

فلز ماده‌ای است که قابلیت جلا، رسانش برق و گرما و چکش‌خواری را داراست. فلزات دسته‌ای خاص از مواد هستند که جلای فلزی داشته و معمولا محکم هستند. هر فلز دارای علامت یا نماد شیمیایی خاصی است که در واکنش های شیمیایی فلز مورد نظر را با آن علامت شیمیایی نشان می دهند. فلزات مختلف با هم متفاوت هستند و هر کدام خواص شیمیایی و فیزیکی جداگانه ای دارند.برای مثال فلز پتاسیم(عدد اتمی ۱۹) با آب واکنش نشان داده وهیدورکسید پتاسیم وگاز هیدروژن تولید می کند اما درحالی که فلزی مانند طلا با اکسیژن هوا نیز واکنش نشان نداده وبه صورت رگه هایی در خاک به طور خالص یافت می شوند ومی توان تا حد بسیار زیادی(حدود نانو متر و بیشتر) ضخامت طلا را با چکش خواری فوق العاده آن تغییر داد. فلزات دارای هدایت حرارتی و الکتریکی خوبی هستند.

 

گریتینگ فلزی این نوع گریتینگ را معمولا از فولاد با جنس st37 و تسمه های برش خورده‌ی ماشینکاری شده (بدون لبه و تیزی) تولید می کنند. این نوع که به نام فولادی دست ساز شناخته می شود، بیشترین کاربرد را در صنعت پتروشیمی و نفت دارد. که برای سازه های فولادی و یا مخازن استفاده می گردد. همچنین گاهی پیش می آید بنا بر نیاز مشتری جنس آن از نوع فولاد ck45 انتخاب می شود.

روش تولید بدین صورت می باشد که ابتدا تسمه ها را به وسیله قالب مخصوص پانچ کاری می کنند و پس از مونتاژ رابط (تسمه، نیم تسمه یا میلگرد) با آنها، روی میز و فیکسچر مخصوص خال جوش شده و در نهایت با استفاده از روش جوشکاری co2 جوشکاری نهایی می شوند.

گریتینگ های تولیدی را پس از تمیزکاری و سنگ زنی، توسط وان گالوانیزه گرم، با ضخامت روکش حدود 80 میکرون آبکاری می کرده و در نهایت نیز مجدد تمیزکاری و بسته بندی می شوند.

شرکت پارس مشبک پردیس به عنوان تولید کننده گریتینگ گالوانیزه و نیز سازنده پله فلزی در کشور، جهت همکاری برای طراحی و ساخت انواع گریتینگ اعلام آمادگی می نماید.

ساخت گریتینگ فلزی با پوشش گالوانیزه گرم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد