عکسهای جدید نیما شاهرخ شاهی

عکسهای جدید نیما شاهرخ شاهی


نیما شاهرخ شاهی

ادامه مطلب

دختران بی‌حجاب در فروشگاه‌های شمال تهران

posha.jpgآخرین نیوز: در برخی از فروشگاه‌های شمال شهر تهران از زنان و دخترانی که لباس‌های زننده و نیم تنه بر تن دارند، به عنوان مانکن و همچنین فروشنده استفاده می‌شود.

این فروشگاه‌ها لباس‌هایی با برند معروف داخلی و خارجی را برای زنان و دختران عرضه می‌کنند؛ با این حال در اغلب اوقات مملو از مشتریان مرد در کنار خانواده یا به تنهایی است.

مشاهدات حاکی از آن است که در این فروشگاه‌ها خرید برای عموم(مردان و زنان) آزاد است و همچنین فروشندگان مرد نیز در کنار آنها جهت فروش لباس زنانه فعالیت می‌کنند‌.

ادامه مطلب

پولسازترین زنان سینمای ایران

teh.jpgروزنامه «تهران امروز» در گزارشی نوشت:

ستاره‌ها جذاب‌ترین پدیده هنر سینما در سرتاسر جهان هستند نشان به آن نشان که لوران بارت در مورد اودری هپبورن مقاله می‌نویسد و همین چند روز پیش راجر ایبرت در نقد فیلم «سالت» بخش عمده‌ای را به تحسین ویژگی‌های ظاهری بازیگر نقش اصلی این فیلم پرداخته بود. با این اوصاف تکلیف مخاطبان عامتر سینما کاملا روشن است که اغلب برای دیدن چهره‌های محبوب خود به سینما می‌روند.

کشور ایران هم با قواعد غریب خودش جزئی از این دهکده کوچک جهانی است و سینمایش به اندازه خود ستاره‌هایی دارد که برای مردم جذاب هستند و تنور سینمای ایران را گرم می‌کنند. اما اینکه کدام ستاره محبوبتر است و کدام پولسازتر، همیشه بحث جذابی بوده و هست.

ادامه مطلب

انتشار تصاویر مبتذل خانم وزیر و جنجال علیه دولت گرجستان

vero.jpg سایت تصویری فیس بوک تصاویر مستهجن "ورونیکا کوبالیا " وزیر اقتصاد و توسعه گرجستان در یک باشگاه شبانه در کانادا رامنتشر کرد.


به گزارش خبرنگار تابناک، در این فیلم این وزیر زن را در حال رقص با دوستان خود نشان می دهد و مطبوعات گرجستان از رئیس جمهور این کشور خواسته اند تا هرچه زودتر تکلیف این زن را روشن کند.

رسانه های گرجستان نوشتند: اگر ارتباطی بین تئوری شفاف سازی گورباچف ( گلاسنوست ) و فروپاشی اتحاد جماهیر شوروری پیدا کردید ارتباطی نیر بین رقص بر هنه و توسعه اقتصادی نیز پیدا خواهید کرد !

به گزارش رسانه های اروپایی، این تصاویر جنجالی که به شدت مورد استقبال احزاب مخالف دوست قرار گرفته به مهمترین خبر رسانه های مخالف و منتقد دولت بدل شده است.

ادامه مطلب